Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Revenirea: Cum sa iti recapeti formele dupa ce ai nascut

Aproape fiecare viitoare mamica pune cateva kilograme in plus in sarcina, oricat ar fi de atenta la ce mananca si la cata miscare face. Daca ai avut o sarcina dificila, daca ai stat la pat sau pur si simplu nu te-ai simtit suficient de bine ca sa faci miscare, s-ar putea sa ramai cu destul de multa grasime de graviduta de care sa vrei sa scapi cat mai curand. Uite cateva sfaturi, ca sa stii de unde sa incepi!

Fa miscare

Cand devii mama, te trezesti intr-o lume cu totul noua, deci miscarea este ultimul lucru la care te gandesti. Dar, daca nu te ridici si te pui in miscare, grasimea de graviduta nu pleaca nicaieri.

Ai grija sa nu te soliciti prea tare; probabil ca nu dormi suficient, esti epuizata si inca te simti putin coplesita. Incepe usor: o plimbare in jurul blocului cu caruciorul, o clasa de Pilates mai putin avansata la o sala din apropiere sau un antrenament cu bebelusul. Orice ai face va conta, deci nu trebuie sa exagerezi.

 Alapteaza

Este un sfat foarte simplu si foarte eficient: alapteaza. Alaptatul singur te poate ajuta sa arzi pana la 500 calorii suplimentare pe zi, deci va conta foarte mult la redobandirea siluetei. Mai mult, este o metoda complet naturala de a pierde niste kilograme, fara sa clipesti!

Atentie la ce mananci

Cu atatea de facut si toata agitatia cu bebelusul, este usor sa uiti de nevoile tale. Asigurandu-te ca a papat micutul, uneori uiti sa mananci tu. Cand iti dai seama ca nu ai mancat toata ziua, iei o gustare rapida si, cel mai probabil, nesanatoasa. Iti suna cunoscut? Stilul acesta de a manca sigur nu te va ajuta sa scapi de grasimea de graviduta.

Ai grija sa mananci cinci mese pe zi, dar fii atenta si la ce mananci. Multe fructe si legume inseamna sanatate atat pentru tine, cat si pentru bebelusul tau si te ajuta sa scapi de grasimea de graviduta. Daca ai probleme cu respectarea rutinei, scrie ce mananci – te va ajuta sa iti dai seama care e problema.

 Tonifiaza-te

Arderea grasimilor este importanta, dar daca esti atenta la zonele cele mai problematica, vei arata mai bine in timp mai scurt. Principala ta problema este burtica de mamica? Ia-ti un covoras si fa 10 minute de abdomene pe zi. Daca vrei sa te concentrezi pe o alta zona, ia-ti un video cu antrenamente si tonifiaza partile problematice ale corpului.

 Fii optimista si gandeste pozitiv

Probabil va dura ceva sa revii la forma de dinainte de sarcina – si este normal sa fie asa. Nu te grabi si lasa corpului suficient timp sa isi revina dupa tot ce i s-a intamplat in ultimele noua luni. Concentreaza-te pe a fi sanatoasa si in forma – silueta perfecta va veni si ea.

Incearca sa nu iti pierzi speranta cand lucrurile merg toate prost. Poate crezi ca pur si simplu nu ai suficient timp sa faci lucrurile sa se intample, dar ai nevoie de doar 30 minute pe zi ca sa schimbi ceva. Daca nu reusesti azi, pur si simplu incearca si maine.

 Fa-ti timp

Poate ca problema cea mai mare cu care te concentrezi ca proaspata mamica este lipsa de timp. Ti-ar placea sa faci miscare, dar pur si simplu nu reusesti sa iti faci timp. Daca nu ai suficient timp sa mergi efectiv la sala, la un curs de Pilates sau la bazin, exista o solutie simpla: fa sport acasa.

Investeste intr-o banda de alergat si urca-te pe ea de cate ori ai ocazia; sunt suficiente 20 minute pe zi ca sa incepi sa vezi niste schimbari. Daca esti supraponderala, poate banda de alergat e prea mult pentru genunchii tai, dar o bicicleta eliptica va fi solutia perfecta pentru a scapa de kilogramele in plus. Din nou, poti incepe cu doar cateva minute pe zi – si nici macar nu trebuie sa iesi din casa.

Daca vrei sa incepi cu ceva mai putin dinamic, ia-ti un covoras si cateva gantere. Astfel, poti profita de timpul in care bebelusul doarme, strecurand un antrenament rapid ca sa iti recapeti formele. Daca esti deja in criza de timp, incearca un aparat multifunctional care iti modeleaza corpul in numai cinci minute pe zi. Orice ai face, nu renunta – chiar si 5 minute pe zi sunt mai bune decat deloc.

AVERTISMENT Raspunsurile expertilor se bazeaza pe o intrebare specifica si nu se pot folosi in scop public. Ele nu reprezinta o opinie medicala sau profesionala si nu pot niciodata inlocui o vizita la medic sau la specialist. Fiindca oamenii sunt diferiti, va recomandam sa discutati cu medicul cat de potrivite sunt aceste produse pentru dumneavoastra si cum ar trebui sa le folositi. Retineti ca unele informatii medicale pot fi invechite datorita studiilor si cercetarilor constante care au loc in domeniu.