Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Regulament Program de fidelitate Club 5*

Programul de fidelitate Club 5* este un program creat si operat de catre S.C. Studio Moderna S.A., cu sediul in Splaiul Independentei, nr.319L, cladirea Paris, corp A1, parter, Sector 6, Bucuresti, Romania, avand Codul Unic de inregistrare RO 15065733, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub numarul J40/12581/05.12.2002.

 

Cuprins

A.     Prevederi generale. 

B.     Beneficii pentru membrii Club 5* 

C.     Inscrierea in programul de fidelitate Club 5*

D.     Utilizarea cardului de fidelitate Club 5*

E.     Pierderea informatiilor cu privire la cardul de fidelitate Club 5*

F.      Incetarea programului de fidelitate Club 5*

G.     Prelucrarea datelor personale

 

A.    Prevederi generale

  1. In cadrul Programului de fidelitate Club 5*, clientii pot alege intre doua tipuri de carduri de fidelitate:

a)      Card de fidelitate Premium valabil 1 an si care poate fi:

  • Basic – card de fidelitate disponibil noilor membri la pretul de 119,9 lei
  • Silver – card de fidelitate disponilbil membrilor existenti la pretul de 99,9 lei

b)      Card de fidelitate Exclusive valabil 2 ani si care poate fi:

  • Basic – card de fidelitate disponibil noilor membri la pretul de 189,9 lei
  • Silver – card de fidelitate disponilbil membrilor existenti la pretul de 159,9 lei
  1. Calitatea de membru Club 5* permite clientilor sa achiziționeze produse si servicii din oferta Studio Moderna S.A. in conditii mai avantajoase (denumite in continuare „Beneficii pentru membri Club 5*”).
  2. Un membru Club 5* poate decide sa reinnoiasca valabilitatea cardului de fidelitate Club 5* de un numar nelimitat de ori. Reinnoirea calitatii de membru Club 5* inseamna ca dupa expirarea termenului de 1 an sau 2 ani, membrul trebuie sa plateasca taxa de reinnoire a calitatii de membru pentru o perioada suplimentara. In momentul reinnoirii calitatii de membru, membrul poate alege intre reinnoirea de 1 an, unde alege calitatea de membru Premium Silver sau reinnoirea de 2 ani, unde alege calitatea de membru Exclusive Silver. Alegerea perioadei de reinnoire (1 an sau 2 ani) nu depinde de tipul de card de fidelitate ales in momentul aderarii la programul de fidelitate Club 5*. Membrul Club 5* trebuie sa reinnoiasca cardul Club 5* in maxim (1) luna de la expirarea calitatii de membru, in caz contrar, reinnoirea nu va fi considerata ca reinnoire, ci emitere de card de fidelitate nou.
  3. S.C. Studio Moderna S.A. poate contacta membrul Club 5* in perioada de 12 saptamani inainte de expirarea calitatii de membru pentru a-l informa despre expirarea cardului de fidelitate Club 5* si despre beneficiile acestuia.
  4. Pentru a deveni membru Club 5* online, telefonic sau personal intr-unul din punctele de vanzare ale Studio Moderna S.A., este necesar ca membrul Club 5* sa furnizeze cel putin urmatoarele date cu caracter personal: numele si prenumele, adresa de domiciliu. Numarul de telefon al membrului si/ sau adresa de e-mail pot fi, de asemenea, necesare pentru a impartasi cu membrii informatii importante (de exemplu: valabilitatea cardului de fidelitate, codul de membru).
  5. Fiecare membru Club 5* poate sa primeasca periodic catalogul Club 5* cu oferta curenta care poate fi trimis membrilor fie la adresa de corespondenta (forma fizica), fie pe adresa de e-mail (formular digital) pe care a furnizat-o.
  6. S.C. Studio Moderna S.A. poate informa participantii despre noile promotii, cataloage si oferte prin posta, e-mail, telefonic, sms, in functie de optiunea membrului Club 5*, sau prin afisare in magazinele fizice Top Shop si Dormeo.
  7. S.C. Studio Moderna S.A. nu va fi responsabila pentru orice pierdere, intarziere a documentelor, datelor, materialelor trimise prin posta, e-mail, fax, SMS.
  8. S.C. Studio Moderna S.A. poate suna membrii Club 5* sau transmite sms si/sau e-mail dupa achizitie si/sau pe perioada de valabilitate a cardului de fidelitate cu privire la orice aspect important legat de statutul de membru Club 5* (de exemplu: expirarea cardului de fidelitate Club 5*).
  9. S.C. Studio Moderna S.A. poate informa prin apel telefonic si/sau sms si/sau e-mail detinatorii de card de fidelitate Club5*, cu conditia sa aiba datele de contact, cu privire la orice modificari a termenilor si conditiilor sau cu privire la informatii importante legate de programul de fidelitate Club 5*.
  1. Regulamentul programului de fidelitate Club 5* va fi prezent in orice magazin Top Shop si Dormeo, precum si pe site-ul www.top-shop.ro.
  2. S.C. Studio Moderna S.A. isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa prezentarea acestor modificari pe site-ul mentionat mai sus.
  3. Orice litigii dintre S.C. Studio Moderna S.A. și membrul Club 5* vor fi soluționate intr-un mod amiabil si pasnic. In cazul în care nu este posibila solutionarea pasnica a litigiilor, instanta competenta din Bucuresti va avea jurisdictie exclusiva asupra litigiului.

 

B.    Beneficii pentru membrii Club 5*

Caracteristici Card de fidelitate
Premium si Premium Silver
Card de fidelitate
Exclusive si Exclusive Silver
Valabilitate 1 an 2 ani
Cupoane de reducere 1 x 25 lei pentru comenzile de cel putin 250 Lei

1 x 40 lei pentru comenzile de cel putin 400 Lei

Cupoanele pot fi utilizate o singura data in primele 90 zile de la data emiterii facturii si/ sau bonului fiscal.
1 x 25 lei pentru comenzile de cel putin 250 Lei
1 x 40 lei pentru comenzile de cel putin 400 Lei
Cupoanele pot fi utilizate o singura data in primele 90 zile de la de la data emiterii facturii si/ sau bonului fiscal.
1 x 25 lei pentru comenzile de cel putin 250 Lei
1 x 40 lei pentru comenzile de cel putin 400 Lei
Cupoanele pot fi utilizate oricand pe parcursul valabilitatii cardului.
Cupon/ cupoane livrare gratuita 1 livrare gratuita pentru o comanda la alegere efectuata telefonic oricand in perioada de valabilitate a cardului.  1 livrare gratuita pentru o comanda la alegere efectuata telefonic in primul an de valabilitate a cardului.
1 livrare gratuita pentru o comanda la alegere efectuata telefonic oricand in perioada de valabilitate a cardului. 
Preturi 5% extra reducere  5% extra reducere 
Produselor cu prețuri speciale Club 5* nu li se aplica 5% extra reducere Produselor cu prețuri speciale Club 5* nu li se aplica 5% extra reducere
Perioada de testare si returnare Perioada de testare si returnare extinsa de 30 zile calendaristice de la momentul primirii coletului pentru cumparaturile la distanta (telefonic sau online) si din momentul emiterii facturii pentru cumparaturile din magazinele fizice. Daca produsele beneficiaza de o perioada de testare si returnare mai mare, se aplica termenul mai favorabil. Perioada de testare si returnare extinsa de 30 zile calendaristice de la momentul primirii coletului pentru cumparaturile la distanta (telefonic sau online) si din momentul emiterii facturii pentru cumparaturile din magazinele fizice. Daca produsele beneficiaza de o perioada de testare si returnare mai mare, se aplica termenul mai favorabil.
Cadouri  Nu se aplica Produs cadou cu ocazia zilei de nastere
Perna cadou la orice saltea Dormeo achizitionata, poate fi folosit o singura data, nu se poate cumula cu alte cupoane, oferte sau reduceri 
Produs de bucatarie cadou la un set Delimano Green Planet Starter Set achizitionat, poate fi folosit o singura data, nu se poate cumula cu alte cupoane, oferte sau reduceri

 

Reducerile nu sunt cumulative. Cupoanele de reduceri si cupoanele de transport gratuit nu pot fi cumulate cu alte oferte si/ sau alte cupoane. Cupoanele de reduceri pot fi utilizate telefonic si in magazine, iar cupoanele de transport gratuit pot fi utilizate telefonic.

 

In cadrul programului de fidelitate Club 5*, indiferent de optiunea clientului, sunt incluse urmatoarele beneficii:

-          Reduceri exclusive in perioade stabilite de S.C. Studio Moderna S.A.

-          Oferte promoționale în limita stocului disponibil, în perioadele stabilite de Studio Moderna S.A.

-          Cadouri surpriza in perioade stabilite de S.C. Studio Moderna S.A.

-          Cataloage cu produse special alese cu reduceri de pana la 70%

-          Posibilitatea de participare la extrageri cu premii in perioade stabilite de S.C. Studio Moderna S.A.

-          Membrii Club 5* beneficiaza de acces în avans la anumite oferte promoționale în limita stocului disponibil, în perioadele stabilite de Studio Moderna S.A.

-          Carnet de economii pregatit special pentru membrii Club 5* ce contine toate beneficiile si este transmis membrilor in format fizic, in colete sau in magazine

 

C.     Inscrierea in programul de fidelitate Club 5*

  1. Poate fi membru al programului de fidelitate Club 5* orice client persoana fizica care comanda produse comercializate de S.C. Studio Moderna S.A. si care are domiciliul stabil in Romania, a implinit 18 ani cel mai tarziu in ziua inscrierii si care accepta conditiile cuprinse in prezentul Regulament si achizitioneaza unul dintre cardurile de fidelitate mai sus mentionate.
  2. Persoanele juridice nu pot participa la programul de fidelitate Club 5*.

 

D.     Utilizarea cardului de fidelitate Club 5*

  1. Codul de membru este un numar personal al unui membru Club 5* care da dreptul clientului la beneficiile programului de fidelitate Club 5*.
  2. In cazul comenzilor efectuate telefonic si online (comenzi efectuate la distanta), informatiile despre codul de membru Club 5* precum si valabilitatea cardului de fidelitate vor fi comunicate membrilor Club 5* prin intermediul facturii. S.C. Studio Moderna S.A. poate trimite informatiile si prin sms la numarul de telefon mobil comunicat de catre client si prin email la adresa de e-mail comunicata de catre client.
  3. In situatia in care clientul opteaza pentru a deveni membru Club 5* in magazinele Top Shop sau Dormeo va primi un card fizic (card cartonat) pe care consultantul de vanzari din magazin va nota cu pixul numele si prenumele clientului, data emiterii cardului de fidelitate si codul de membru Club 5*.
  4. Fiecare membru Club 5* are dreptul sa utilizeze un singur card de fidelitate Club 5*, nu pot fi emise mai multe carduri de fidelitate Club 5* pe numele aceluiasi membru.
  5. Beneficiile programului de fidelitate Club 5* pot fi accesate doar pe teritoriul Romaniei.
  6. Fiecare membru Club 5*, in momentul comenzilor viitoare, trebuie sa comunice S.C. Studio Moderna S.A. numele si codul de membru care se gasesc pe factura/ cardul cartonat primit in magazine/ comunicat prin sms sau e-mail pentru a putea beneficia de ofertele din programul de fidelitate Club 5*.
  7. Cardul de fidelitate Club 5* poate fi folosit la cumpararea produselor telefonic, online (www.top-shop.ro, www.dormeo.ro, www.delimano.ro, www.rovus.ro, www.walkmaxx.ro, www.wellneo.ro) sau in magazinele fizice Top Shop si Dormeo.
  8. Cardul de fidelitate Club 5* nu este un instrument de plata. 

 

E.      Pierderea informatiilor cu privire la cardul de fidelitate Club 5*

  1. In cazul in pierderii codului de membru, membrul Club 5* poate anunta S.C. Studio Moderna S.A. la numarul de telefon dedicat 0372 134173 de la departamentul Relatii Clienti. Odata cu instiintarea, se vor comunica telefonic numele, adresa si celelalte date de identificare ale membrului Club 5* conform celor mentionate in momentul inscrierii in cadrul programului de fidelitate Club 5*.
  2. Membrul Club 5* este rugat să informeze S.C. Studio Moderna S.A.  cu privire la orice modificare a informațiilor personale care sunt importante pentru operarea cu cardul de membru (nume si prenume, adresa completa (strada, numar postal, oras), numar de telefon si/ sau e-mail) cat mai curand posibil, fie prin intermediul agenților de vanzari din punctele de lucru, fie al agentilor din departamentul Relatii Clienti la numarul de telefon 0372 134173. Până la momentul la care Studio Moderna este informată de către Client cu privire la modificarea datelor anterior menționate, comunicările se vor face la numerele de telefon și adresele menționate în momentul înscrierii în cadrul programului de fidelitate Club 5*.

 

F.      Incetarea programului de fidelitate Club 5*

  1. Calitatea de membru este valabila din ziua emiterii comenzii care contine cardul de fidelitate Club 5* si este valabila timp de 12 sau 24 de luni (in funcție de tipul cardului de fidelitate), din ultima zi a lunii in care cardul de fidelitate a fost achizitionat.
  2. Dupa expirarea calitatii de membru Club 5*, clientul pierde dreptul la toate beneficiile programului de fidelitate Club 5*.
  3. Daca membrul Club 5* doreste sa inceteze calitatea de membru mai devreme, trebuie sa trimita o cerere scrisa adresata S.C. Studio Moderna S.A., la adresa: Splaiul Independentei, nr.319L, cladirea Paris, corp A1, parter, Sector 6, Bucuresti, Romania. In acest caz, membrul Club 5* nu are dreptul la rambursarea taxei de membru Club 5* platite.

 

G.     Prelucrarea datelor personale

Prin prezentul Regulament, S.C. Studio Moderna S.A. se obligă să respecte prevederile legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv, în mod special, prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Pentru implementarea prezentului program de fidelitate Club 5*, în scopurile specificate mai jos, S.C. Studio Moderna S.A. prelucrează, în calitate de Operator, date cu caracter personal.  Categoriile de persoane vizate sunt solicitanții care devin membri Club 5*.

 

I.1. Prin apartenența la programul de fidelitate Club 5* solicitantul înțelege faptul că datele cu caracter personal (nume, prenume, adresa, numar de telefon fix si/sau mobil, e-mail) vor fi prelucrate de S.C. Studio Moderna S.A. în vederea generării codului de membru Club 5*, informării cu privire la codul personal de membru Club 5* prin intermediul căruia solicitantul va beneficia de reducerile și promoțiile programului de fidelitate Club 5*, precum și pentru informarea solicitantului cu privire la expirarea cardului de fidelitate Club 5* și posibilitatea reînnoirii acestuia. Datele personale ale solicitantului sunt prelucrate de S.C. Studio Moderna S.A. în temeiul relației contractuale (executare de contract) ce este stabilită prin aderarea solicitantului la programul de fidelitate Club 5*.

 

2. De asemenea, în vederea acordării beneficiilor și reducerilor din cadrul programului de fidelitate pentru membri Club 5*, precum și pentru informarea și transmiterea de oferte, cataloage și materiale publicitare, solicitantul poate opta pentru primirea de comunicări comerciale prin intermediul poștei, e-mail-ului, a mesajelor tip SMS și prin intermediul apelurilor telefonice. În această situație, temeiul prelucrării datelor cu caracter personal îl reprezintă consimțământul dumnveavoastră.

 

Dacă optați pentru primirea de astfel de mesaje comerciale, vom utiliza adresa dvs., adresa de e-mail și numărul de telefon pentru a vă transmite mesaje comerciale cu privire la beneficiile și promoțiile S.C. Studio Moderna S.A. pentru membrii Club 5*.

 

Puteți revoca acordul prealabil în orice moment și fără costuri, prin transmiterea unui e-mail la adresa: dpo.ro@studio-moderna.com sau prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin poștă sau curier la adresa S.C. Studio Moderna S.A., cu sediul in Splaiul Independentei, nr.319L, cladirea Paris, corp A1, parter, Sector 6, Bucuresti, Romania.

 

Datele cu caracter personal colectate în vederea comunicărilor comerciale vor fi păstrate până la retragerea consimțământului dumneavoastră.

 

3. Cu privire la respectarea prevederilor financiar-contabile și fiscale, precum și pentru arhivare, temeiul de prelucrare este obligația legală a S.C. Studio Moderna S.A..

 

4. Pentru soluționarea oricăror plângeri în legătură cu programul de fidelitate Club 5*, alte proceduri judiciare sau administrative, temeiul de prelucrare este reprezentat de interesul legitim al S.C. Studio Moderna S.A..

 

II. Solicitantul înțelege, de asemenea, că datele de mai sus pot fi dezvăluite, pentru aceleași scopuri și partenerilor contractuali ai S.C. Studio Moderna S.A. din România și din alte țări membre ale Uniunii Europene (Slovenia).

 

III. S.C. Studio Moderna S.A. se obligă de asemenea să respecte prevederile Regulamentului EU nr. 679/2016, privind protecția datelor personale stocate pe durata apartenenței solicitantului la programul de fidelitate Club 5*, precum și pe o perioadă minimă de 30 zile. Ca atare, S.C. Studio Moderna S.A. se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale solicitantului și să le utilizeze conform prezentului Regulament și legislației în vigoare.

 

În anumite circumstanțe, este posibil să păstrăm datele cu caracter personal  pe perioade mai lungi de timp, de exemplu în cazul în care Studio Moderna este obligată să facă acest lucru în conformitate cu cerințele legale, de reglementare, fiscale sau contabile.

De asemenea, Studio Moderna va putea păstra datele cu caracter personal ale solicitantului pentru perioade mai îndelungate de timp, pentru a avea o evidență exactă a raporturilor cu S.C. Studio Moderna S.A. în cazul unor plângeri sau dacă S.C. Studio Moderna S.A. apreciază în mod rezonabil că există o perspectivă de litigiu legată de prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

IV. Pe durata apartenentei la programul de fidelitate Club 5*, cat si dupa incetarea apartenentei, membrii Club 5*, în calitate de persoane vizate conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Palamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, au urmatoarele drepturi:

  • De a obtine de la operatorul S.C. Studio Moderna S.A., la cerere în mod gratuit orice informatie legata de beneficiile cardului de fidelitate Club 5*
  • De a obtine de la operatorul S.C. Studio Moderna S.A., la cerere în mod gratuit urmatoarele: dreptul de acces, de rectificare sau ștergere a datelor, restricționarea prelucrării, de a se opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de  a vă revoca consimțământul, dreptul de anu fi supus unei decizii individuale. De asemenea, solicitantutului îi este recunoscut dreptul de a se adresa justiției sau autorității locale ANSPDCP.
    • Solicitantul are dreptul de a depune o plangere la ANSPDCP la următoarea adresă de e-mail: anspdcp@dataprotection.ro
    • Solicitantul poate cere daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure predarea. Pentru orice nelamuriri participantii pot transmite solicitari la adresa Splaiul Independetei, nr.319L, cladirea Paris, corp A1, parter, Sector 6, Bucuresti sau la adresa: dpo.ro@studio-moderna.com
    • Pentru exercitarea drepturilor, solicitantul se poate adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la adresa societății indicate în prezentul Regulament, sau la adresa dpo.ro@studio-moderna.com

 

După soluționarea eventualelor cereri, reclamații privind prelucrări nejustificate, în măsura în care acestea sunt întemeiate, datele personale colectate vor fi distruse și nu vor fi prelucrate în orice mod, cu excepția cazului în care prelucrarea este impusă de obligațiile legale ce revin S.C. Studio Moderna S.A. sau atunci când există un interes legitim.

 

V. S.C. Studio Moderna S.A. se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând solicitanților la programul Club 5*.

 

S.C. Studio Moderna S.A.